torsdag 11. mars 2010

Elendig på blogging..

Har vært helt elendig på bloggfronten de siste månedene, har liksom ikke hatt lysten.
Har hatt 3 måneder hvor humøret har vært på bånn pga mye kvalme å spying,
Superlei av å se inni dass-skåla for å si det sånn- og til de som ikke visste det , ja- jeg er gravid =)
I skrivende stund er jeg 24 uker på vei  (termin 6 juli)! Gleder meg kjempemasse, men syns tiden kunne gå litt fortere...sååå lei av å gå gravid.
Merka det jo med en gang, første testen var faktisk negativ, men jeg visste med meg selv at det var feil.. så venta jeg ei uke og jodda neste test var positiv. Blir jo syk med en gang, er så misunnelig på de som går gravid å nesten ikke merker noenting. Hadde det jo likens med Clarise også.
Men nå begynner humøret å komme tilbake, begynner jo å bli lysere ute og.
Glenn er kommet hjem fra en måned på finmarka på fiske, virka som han var borte et halvt år.
Godt å ha han hjemme igjen =)
Wella er blitt stor å er like god som alltid, ho ser litt merkelig ut med all pelsen, skulle vel ha nappa ho, men er redd ho skal fryse, er jo enda masse snø å iiiskaldt..
Clarise gleder seg masse til å bli storesøster, snakker å spør mye om bebien. Ho sier at ho tror det blir en gutt, men håper det blir ei jente.. hehe..
Da jeg fortalte henne at mamma har beibi i magen sporte hun om vi kunne se den hvis jeg gapa veldig høyt...
hehe... gullkorn...

De siste ukene har jeg fått scrappa litt også, deilig å sette seg inne på scrapperomme om kvelden å bare kose meg med musikk på datan og scrappetingan mine.. hehe..
Går å vente spent på stor pakke fra det store utland... bestilt meg masse nytt =)

Denne scrappa jeg i hui å hast i gårkveld,
har brukt dancing girl serien fra fancy pants som jeg har forelska meg helt i.
Elsker det barnslige uttrykket den har å smådroddlinga, har tilogmed droddla litt sjøl.


Denne scrappa jeg for ei stund tilbake når jeg og Linda hadde scrappekveld, det var kos det, håper hun snart tar med seg scrappesakene hitet så det kan gjentaes!

Søt med fletter i håret.
Har brukt papirer fra 3ndy, thickers, basic grey bling og div scraps.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar