tirsdag 23. mars 2010

prima prima prima

For noen uker siden fikk jeg masse nye prima ark, de er jo sååå fiiine, elsker prima å syns de bestandig kommer med så mye fint.. meeen jeg syns egentlig det er kjempevanskelig å bruke di her nye arkan, for de er så gjennomgjort vakker å pynta i seg selv liksom, satt lenge å beundra arkene før jeg turdte å gjøre noe med dem. De er jo så fine at du blir jo nesten redd for å ødelegge arket.

4-ever my little princess
Tror arkserien het watercolor om jeg husker rett, så har jeg brukt prima embalasje,prima blosmster som jeg har malt med shimmerz.
Princess blingen kommer ifra kaisercraft og nøkkelen fra k&co.

Hauklandstranda -08

Har gjort veldig lite på denne igrunn, men heeeerlighet så lang tid jeg brukte før jeg ble ferdig, er så vanskelig å pynte for arket er jo så pynta, matta bildene på hvit bazzil før jeg la på arket, klistra på en hjørnebling fra prima, en prima ranke som jeg mala med shimmerz( var opprinnelig hvit). noen klisterbokstaver (også fra prima) og voila FERDIG!! Skulle ikke tro at det skulle ta på timesvis liksom... hehe =)

Gøy med gravemaskin..
Denne gikk derimot kjapt unna, limte først på noen bilder, tegna med svart tusj rundt "boksene" for å fremheve de litt mer, pynta med en fugl jeg klippte ut fra en serviett, prima blomst og sommerfugl, klisterbokstaver fra pink paislee og adornit.



6 kommentarer:

  1. Flotte LO`er du har laga. Jeg synes selv det kan være vanskelig å bruke de flotte arkene, men jeg må berømme deg for måten du har fått brukt de på - lekkert ble det :)
    Også likte jeg godt at du hadde tegnet rundt boksene på den nederste LOèn -det tipset tar jeg med meg .)

    SvarSlett
  2. Kjempefine sider du har laget !
    Kan godt forstå at du sliter med å bruke Prima arkene, har samme problemet selv :)
    Flott blogg også :)

    Mvh
    Marina :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine farger :)Passer perfekt til en prinsesse :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig mange fine LO`er du har her!!

    SvarSlett
  5. nydelige LOèr:)flotte farger of fint pyntet:)

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte LOer du har laget.

    SvarSlett