torsdag 25. mars 2010

3D ultralyd i Bodø

17 mars var jeg i Bodø en tur,og benytta sjangsen til å dra på 3D ultralyd mens jeg var i byen.
Er en privat jordmortjeneste som tilbyr det, så var ganske kostbart. Betalte 1100,-  men syns det var verdt hver ei krone. Jeg fikk ligge i nesten en hel time å se på lille nurket som levde i sin egen lille verden inni magen min.

Så fikk jeg kjempeflotte bilder syns jeg! Tenk at det er beibien min !!!!
Ble også veldig overraska når jordmora fortalte at det var ei jente!
Jeg har jo vært så sikker på at det var en gutt, hatt den magefølelsen på gutt.
Så nå blir det snart 2 prinsesser i huset her !!



Syns ho ser søt ut jeg <3 Gleder oss til du kommer lille skatt <3<3

4 kommentarer:

  1. Så fine 3D bilder du har fått. Jeg fikk også tatt det av min prinsesse og det er utrolig hvor lik hun er seg på de bildene. Masse lykke til fremover med to prinsesser i hus :)

    SvarSlett
  2. så flotte bilder, jeg kan forstå at du gleder deg til dette lille nurket kommer:o)
    HA EN FIN PÅSKE

    SvarSlett
  3. Det var kjempeflotte 3D-bilder da. Kos med to jenter i huset etterhvert da.

    SvarSlett
  4. Bare innom om ønsker deg en god påske og jeg har noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett