lørdag 19. mars 2011

Herlig Lørdag !!!

For en suuuper lørdag !
Signe sov lenge idag, å etter ho våkna lå ho bare i senga mi å leka litt mens æ lå å halvsov.
-Snille Clarise satt fint nede i sofaen å titta på tegnefilm på tv'n.
Tror faktisk ikke æ va oppe før litt over 10.
Dusje, frokost.
 Clarise og Signe leker fint sammen..
Ut å sjekke posten.....
pakkelapp fra AMLT !!!
 Kjenner pulsen stiger og at jeg nesten får abstinenser for å springe på butikken å hente pakken.
Gir Smørblide Signe grøt å flaske å legger ho uten å få en eneste protest !
Gåspringer opp på butikken mens ho sover (butikken er nermeste nabo) å¨henter pakken min.
En hel flat rate box fyllt med scrappesaker....
Kjenn det kribla i magen...
Og jeg har shoppa.... bigtime...


Shoppa så mye at jeg faktisk kjenner et snev av dårlig samvittighet og tenker at nå har jeg shoppa over hode på meg sjøl, kordan i all verden skal jeg få brukt alt dette??
Men de tankene forsvinner fort... hehe.. Hallo !! Se på ALT det fine jeg har fått da !!!
Er i totalt lykkerus jeg nå !!!
Ååååhh som jeg skal kose å leke meg med alt det her, man kan jo egentlig ikke få nok scrappesaker eller hva...? hehe
little girl fra echo park va rååååååfiiiiint !! Gleder meg til å bruke de <3 <3









Beklager bilder i hulter å bulter, tanken var å plassere de fint å oversiktlig... men jeg får d ikke til..
Men uansett...
dere skjønner nå at jeg er i ekstase ikke sant ???

Og ikke nok med det, på min bloggrunde ikveld så jeg at jeg var en av favorittene på kreative krumspring

  med akebakke loen min ! *STOLT*

Så idag ha vært en finfin dag for min del.. nå skal jeg sette meg ned med de nye godsakene mine.
God helg videre alle sammen ! Klem",)


  







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar